مردی مسلمان

زبانم زبان منطق است و از آن کوتاه نمی‌آیم.
جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲، ۰۳:۰۳ ب.ظ

الموت

دیوانه‌وار عاشق آن نوری شدم که آن زن در تجربه نزدیک به مرگ‌ش توصیف می‌کرد. من اصلاً آن را ندیده‌ام اما خیلی جذبش شده‌ام. اصلاً چند روزی مشتاق مرگ بودم. گرچه باز حالم گرفته شد.

 



کنت أفکر بالموت فی أیام قدیم
و ما أحلی تلک الأیام

کنت أقول:
ما الحیاة الا الموت و ما أنت الا الحیاة یا موت!

قالت الموت:
الی متی تفرون منی؟
إلی أین تفرون منی؟
الی متی تریدون أن تنسونی؟
الی متی تریدون أن تکذبونی؟
هل أنا إلا بحقیقة؟
هل تعرفون حقیقة إلا أنا؟
تفرون منی و أنا بانتظارکم صباحاً و مساءً
تمر اللیالی و الأنهار
و کل یوم أقول: متی‌ تصلون إلیّ یا بنی آدم؟
رأیت کیف وُلدتم و کیف عشتم و ما سُمّیتم
صبرت و ذکرتکم بأسامیکم کلکم

أنا بانتظارکم...

 



نوشته شده توسط رجلاً --
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

مردی مسلمان

زبانم زبان منطق است و از آن کوتاه نمی‌آیم.

الموت

جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲، ۰۳:۰۳ ب.ظ

دیوانه‌وار عاشق آن نوری شدم که آن زن در تجربه نزدیک به مرگ‌ش توصیف می‌کرد. من اصلاً آن را ندیده‌ام اما خیلی جذبش شده‌ام. اصلاً چند روزی مشتاق مرگ بودم. گرچه باز حالم گرفته شد.

 



کنت أفکر بالموت فی أیام قدیم
و ما أحلی تلک الأیام

کنت أقول:
ما الحیاة الا الموت و ما أنت الا الحیاة یا موت!

قالت الموت:
الی متی تفرون منی؟
إلی أین تفرون منی؟
الی متی تریدون أن تنسونی؟
الی متی تریدون أن تکذبونی؟
هل أنا إلا بحقیقة؟
هل تعرفون حقیقة إلا أنا؟
تفرون منی و أنا بانتظارکم صباحاً و مساءً
تمر اللیالی و الأنهار
و کل یوم أقول: متی‌ تصلون إلیّ یا بنی آدم؟
رأیت کیف وُلدتم و کیف عشتم و ما سُمّیتم
صبرت و ذکرتکم بأسامیکم کلکم

أنا بانتظارکم...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۹
رجلاً --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی