مردی مسلمان

زبانم زبان منطق است و از آن کوتاه نمی‌آیم.
شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۳۷ ب.ظ

تغییر

خیلی چیزها برای تغییر دادن خود به ذهنم می‌رسد. از موضوعات مختلف مطالعاتی و فکری تا فعالیت‌های اجتماعی گوناگون. اگر بخواهم همه را اینجا بنویسم، حوصله‌ی خودم هم سر می‌رود از حجم زیاد. در این میان باید بیخیال همه بشوم و به صورت آزمایشی فقط دست روی یک چیز بگذارم. لاک‌پشت جوان می‌گفت برای غلبه بر عادت‌ها باید خیلی آرام قدم برداشت. من کلا می‌خواهم تمام موارد خلاف عادت را بیخیال شوم و فقط یک چیز را فعلا درست کنم. آن هم خواب است. الان که اذان صبح خیلی زود نیست، وقتش است. مثلاً 5 بیدار شوم و شب‌ها هم قبل 10 بخوابم.

سه هفته این مورد را امتحان بکنم. اگر موفق شدم که می‌روم سراغ موارد دیگر. اگر نشد، باز هم می‌روم سراغ موارد دیگر تا از آن‌ها شروع کنم.



نوشته شده توسط رجلاً --
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

مردی مسلمان

زبانم زبان منطق است و از آن کوتاه نمی‌آیم.

تغییر

شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۳۷ ب.ظ

خیلی چیزها برای تغییر دادن خود به ذهنم می‌رسد. از موضوعات مختلف مطالعاتی و فکری تا فعالیت‌های اجتماعی گوناگون. اگر بخواهم همه را اینجا بنویسم، حوصله‌ی خودم هم سر می‌رود از حجم زیاد. در این میان باید بیخیال همه بشوم و به صورت آزمایشی فقط دست روی یک چیز بگذارم. لاک‌پشت جوان می‌گفت برای غلبه بر عادت‌ها باید خیلی آرام قدم برداشت. من کلا می‌خواهم تمام موارد خلاف عادت را بیخیال شوم و فقط یک چیز را فعلا درست کنم. آن هم خواب است. الان که اذان صبح خیلی زود نیست، وقتش است. مثلاً 5 بیدار شوم و شب‌ها هم قبل 10 بخوابم.

سه هفته این مورد را امتحان بکنم. اگر موفق شدم که می‌روم سراغ موارد دیگر. اگر نشد، باز هم می‌روم سراغ موارد دیگر تا از آن‌ها شروع کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۹
رجلاً --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی